úterý 21. ledna 2014

Moje ideální parfémová polička

Moc bych se jednou chtěla dostat do bodu, kdy budu vlastnit jen kousky, za které dám ruku do ohně, a které mě nikdy neomrzí. Zkusila jsem si sestavit takový žebříček vůní, které by na toto místo mohly aspirovat. Ať jsem přemýšlela, jak jsem chtěla, přišla jsem jen na tři. Další už by mezi nimi skřípaly, už by tam vždycky bylo nějaké ,,ale". Je pro mě docela s podivem, že všechny tři jsou od Chanelu, protože zrovna této značce jsem přicházela na chuť velmi dlouho. Trnitá cesta ale vedla ke sladkému ovoci a dnes pro mě mají vůně Chanel charisma, jakému žádná jiná značka nesahá ani po kotníky. U jejich vůní se mi nikdy nestane, že by mě z nich rozbolela hlava a nemám z nich pocit, že čichám k chemické sloučenině. Nic jim nechybí, ani nepřebývá, jsou ztělesněním dokonalé vůně.


Co se konkrétních vůní týče, zvolila jsem jednu měkce mazlivou, druhou jiskřivě hravou a třetí  jemně elegantní. Nevím, co víc už bych k životu mohla potřebovat. Čistě teoreticky mi tam možná chybí nějaká zelená vůně (tím nemyslím nutně barvu, ale spíše celkové vyznění), ale Cristalle mě za srdce nechytil a zkouška těch, které mě lákají, tedy No19 Poudré a Cristalle Eau Verte, mě teprve čeká (a vinit z toho můžeme řetězcové parfumerie, které v tom našem stotisícovém zapadákově Chanel prostě nevedou). Z těchto tří vůní nemám momentálně ve flakonu na poličce ani jednu, a dokonce takový Allure jsem nikdy ani neměla, takže u něho jediného nemám jistojistě vyzkoušeno, že mě ani po delší době používání neomrzí, ale prostě mu to věřím :D.

Mám-li být upřímná, pochybuji, že tohoto stavu někdy dosáhnu. Já se vždy velmi snadno a velmi ráda nadchnu a navzdory ódám na Chanel, které jsem předvedla výše, jsem nezanevřela ani na jiné parfémy. Jen už nějak začínám být unavená momentálním stavem svých zásob, které se vzhledem k jejich kvantitě ztenčují velmi šnečím tempem. A já mám radost z každé jen trochu klesající hladinky a nemůžu se dočkat, až se ten dotyčný flakon stane pouhým artefaktem a milou připomínkou vůně, kterou jsem kdysi používala. S hrdostí tedy spotřebovávám své zásoby a statečně se držím, abych ještě alespoň chvilku nekoupila nic nového. Protože tím bych celý proces jen zpomalila.

Ale vypadaly by vedle sebe krásně, že jo :).

9 komentářů:

  1. bola by naozaj krasna :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se k Chanelu zatím moc nedopracovala, zatím jen koketuju s Coco a teď mi přišel odstřik Coromandelu.
    A ano, vypadaly by krásně, dala bych si je tak, aby na ně bylo dobře vidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mně to bylo taky postupné :)... A je pravda, že kromě té pětky zatím tíhnu spíš k těm ,,moderně" pojatým, ony jsou přece jen takové líbivější a ,,univerzálnější". Tak uvidíme, co přinese čas a další parfémový vývoj :).

      A co se týče umístění, já mám vždycky parfémy schované na poličce se zašupovacími dvířky, aby mi na ně nesvítilo a nekazily se... ale na tyhle bych se rozhodně chodila často dívat :D

      Vymazat
    2. Já je mám ve skříni, ale něktré pěkné prázdné nebo těsně před vypotřebováním mám na poličce vedle knížek :)

      Vymazat
  4. Musím se přiznat, že jsem ani jednu z nich ještě nezkoušela, možná jsem jednou přivoněla k Chanel Chance, ale už si to nepamatuji :)) Já momentálně toužím po Chloé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chloé mám a zrovna dneska jsem na ni měla po dlouhé době vyloženě náladu :).

      Vymazat
  5. Dala som si vyhľadávať parfémovú poličku ako obrázok do svojho príspevku a narazila som na tvoj blog:) Ja túžim po samostatnej krásnej poličke, kde budem mať iba parfémy a nič iné....veľa parfémov:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že pro milovníka vůní to předčí kdejakou všední dekoraci :). Mně by ke štěstí stačilo mít v poličkách jen parfémy a knihy :D

      Vymazat