sobota 18. ledna 2014

Novinky 2014 I.

Trh a lid si to žádá. Ve světě parfémů nelze ustrnout a všeliké novinky bojují proti nudě a stále stejným flakonům na našich poličkách. Je krásné používat celý život jednu vůni, ale nic pro mě. Jak už to tak bývá, některé novinky jsou povedené a rozzáří mi očka efektivněji, než vánoční stromeček, jiné jsou již povedené méně a jejich existenci považuji za zbytečnější, než letní kozačky.

Začneme tím méně zajímavým, ať to máme za sebou. Už ani ne za měsíc přijde ten krásný svátek zamilovaných, Valentýn. Aby muži neměli realizaci romantického daru příliš složitou, je potřeba vydat nějaké ty valentýnské edice. Takže srdíčka, pusinky a balónky se rovnají sázce na jistotu, tím přece nemůžou nic zkazit. (Hlavně, že pánské valentýnské edice nikdo nedělá, tomu říkám rovnoprávnost.)

Začnu největším šeredou, kterého bych ve valentýnském balíčku nechtěla najít ani za trest. Kdyby ucházejícně voněl, možná bych si k němu cestu našla, asi jako bych například sympatizovala s nejošklivějším, ale nejmazlivějším štěňátkem z vrhu. Ale nevím. Krabička je vyloženě hnusná, což ještě není žádné neštěstí. Zato víčko jak od kanystru, podivná cetka kolem hrdla a dysgrafický nápis už jsou poměrně nepříjemnou záležitostí.

Lanvin Me Limited Edition 2014

Další dva exempláře už by mě neurazily. Repetto vypadá jako sympatickej kýč a Marry me! Love Balloons jako miloučkej kýč. Vůně pravděpodobně nebudou nijak zvlášť komplikované a tipuju je na jemné univerzálky, nicméně minimálně Repetto bych ráda vyzkoušela na vlastní kůži.

Repetto Eau de Toilette Valentine's Day Limited Edition
 


Lanvin Marry me! Love Balloons

Co si každopádně ujít nenechám, jsou nové přírůstky do barevné rodinky Roberta Cavalliho. Nevím, kam až tohle barevné spektrum zajde, ale zatím mě tyhle Robertovy počiny celkem baví. Letos se můžeme těšit na výrazně růžovou Exoticu, která pravděpodobně bude aspirovat na letní vůni po loňské Acqua, a na hnědý unisexový Tiger Oud.

Roberto Cavalli Exotica

Roberto Cavalli Tiger Oud

Za zajímavý počin považuji nové Manifesto L'Eclat od YSL. Původní verze se mi jeví jako velmi povedená vůně, L'Elixir zatím mé pozornosti nějakým záhadným způsobem uniká, nicméně L'Eclat mě láká minimálně vyzkoušet. Zelený čaj, černý rybíz a bergamot v hlavě vůně se mi líbí, a neméně tak jasmín v srdci a vanilka s kašmírem v základu. Bude to svěží, hebké a sladké, a to já ráda.

Yves Saint Laurent Manifesto L'Eclat

Co se týče novinky Brit Rhythm for Women, jsem malinko na rozpacích. Abyste rozuměli, pánská verze se mi líbí, takže když jsem se o této novince dozvěděla, srdce mi poskočilo. Hned se ale uklidnilo, protože je mi jasné, jak to zase dopadne. Jako vždycky. Pokud se mi líbí pánská verze, dámská mě zklame. A naopak. To je zákon prostě. Definitivně jsem tento fakt přijala s pánskou Bottegou Venetou, jejíž dámskou verzi nekriticky miluji a pánská je kompost. A tak moc jsem ji pro svůj protějšek chtěla. Ale zpět k tématu. Dámská Brit Rhythm bude ve znamení levandule, růžového pepře a neroli v hlavě, borůvkového listí, pivoňky a pomerančového květu v srdci, a dřeva v základu. Tak uvidíme, třeba kletbu prolomí, minimálně ta levandule mě dost zajímá.

Burberry Brit Rhythm for Women

A borec na konec bude limitka od Thierryho Muglera. Nic, co bychom si koupili v Sephoře, nebo v obyčejném eshopu. Dostupná bude jen na oficiálních stránkách Thierryho Muglera, 25ml za $89. No nekup to. Nekoupím. Ale líbí se mi, je to krásné a třpytí se to a uvnitř to božsky voní (to ale asi jak komu, že :)). Rozhodně mě takováhle limitka potěší víc, než stopadesátá verze La Vie Est Belle od Lancome, kvůli které si tu dnes ani klávesnici opotřebovávat nebudu.

Thierry Mugler Angel Black Brilliant Star

Thierry Mugler Angel Silver Brilliant Star

2 komentáře:

  1. Moc pěkný blog, těším se na další příspěvky :)
    YSL Manifesto L'Eclat nějak unikl mé pozornosti, přitom vypadá zajímavě. A líbí se mi i flakon - aspoň na obrázku... Už je někde k vyzkoušení?

    Angel bych si sama od sebe asi nekoupila, i když... kdyby mi někdo daroval tu černou hvězdu, na hlavu bych mu ji nehodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě těší :). Ten Manifesto L'Eclat jsem zatím nikde neviděla, hádám, že to bude ještě ve stadiu, kdy nám na zeptání budou prodavačky tvrdit, že nic takového neexistuje... každopádně teď jsem čerstvě parfumerie neprolézala, tak jim nechci křivdit :). Flakony mají krásné všechny Manifesta, hezky by se vyjímaly vedle sebe :)

      A s Angelem to chápu, mám ho jen ve verzi Liqueur a unosím ho tak strašně málo, že ho budu mít asi do důchodu. Ale krásnej je, mám pro Muglera slabost a tyhle flakonky se mimořádně povedly, taky bych mě jako dar neurazily :)

      Vymazat