úterý 14. ledna 2014

Plán 2014


Tak jo... Na tohle si budu muset vzpomenout vždy, když si budu chtít koupit v drogerii něco, co ,,by mohlo stačit". Aneb začínám v sobě vést boj za upřednostnění kvality před kvantitou. Ne vždycky je to samozřejmě nutné, a tak jsem vybrala nějaké položky, které se mi přesně takhle kumulují v hlavě už nějaký ten pátek.

V jistých oblastech jsem tohle pochopila už dávno. Tak například vlasová kosmetika. Šampon mi sice stačí obyčejný od Baley, ale to je tak všechno. Masky a péče musí být kvalitní a pokud je správně zvolená, člověk svoje vlasy málem ani nepozná. Zde se tedy zaměřuji hlavně na Kérastase a Label.m. Další jsou parfémy. Sice mám občas tendenci koupit něco levnějšího, posledně jsem dala šanci Britney Spears, ale... ne, nejde to, je mi líto.

Naopak věci, které bych si od ,,lepších" značek asi nekupovala, jsou laky na nehty (protože Rimmel a GS forever), řasenky (protože hezčí a delší než s Masterpiece Max od MF už být stejně nemůžou) a tělová a pleťová kosmetika (protože tady jsem se přesvědčila, že v jednoduchosti je síla, a Jarisch+Sudocrem strčí do kapsy kdeco dražšího, stejně tak tělové mléko Garnier 7days, protože mě jako jediné zbavilo ekzému).

Co tedy musím mít na paměti, abych v drogerii zase nesáhla po nějaké zbytečnosti?

Naked paletka, protože je dokonale univerzální a tyhle odstíny do jednoho využiju.

RT štětce, protože o tom kvalitní líčení je.

EL Double Wear, protože kvalitní make-up potřebuju, ale s těmi z drogerie to pořád nebylo ,,to ono" a ve finále chodím radši úplně bez něj (každopádně to možná nakonec nebude tenhle konkrétní, ve hře je i Clinique a Chanel, tak uvidíme).

Meteority čekají, až si vyloženě budu chtít udělat radost něčím drahým, zbytečným... a dokonalým :D.

Nars tvářenka, protože dlouho jsem toužila po Orgasmu (jako odstínu samozřejmě :)), ale asi čím dál tím víc potřebuju Doceur. Moje Bella Bamba od Benefitu mi už pomalu ukazuje dno a i když nebyla špatná, tak příští zastávka je rozhodně Nars.

Chanel Allure EDP si taky ještě chvilku počká, protože teď mám parfémový zákaz, dokud alespoň něco nespotřebuju. Ale rozhodně se dočká. Tady je pro mě důležité mít jasně definováno, jaký parfém bude další, abych náhodou zase nepodlehla nějakému náhlému vzplanutí, umocněnému výhodnou cenou, a pak mi to nestálo měsíce a roky netknuté na poličce.

2 komentáře:

  1. Páči sa mi, že sa venuješ najviac parfémom a dúfam, že to tak z veľkej časti zostane a neskĺzneš masovo viac menej do kozmetiky všeobecne:) Toho je všade dostatok, napokon sama o nej píšem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Parfémy jsou moje záliba a mám pocit, že o nich mám co říct, což se v mém případě o kosmetice říct nedá, o té si raději přečtu, protože jak říkáš, píše o ní spousta jiných, které tomu třeba zase rozumí líp :). Okrajově tady nejspíš občas něco bude, ale spíš z péče o vlasy, nebo pokud mi to za to bude vyloženě stát. Uvidíme... :)

      Vymazat