úterý 14. ledna 2014

Průvodce světem vůní... WAS???

Když jsem na tohle prvně narazila (ještě před PR masáží, které byly/jsou plné blogy), srdce mi poskočilo.
Jak se jedná o vůně a parfémy, všechno mě zajímá, sem s tím, ukažte.
No...
Nechci, aby to vypadalo jako hejt na laciný voňavky, protože to mě ani tak neštve. Chápu, že ne každej má parfémy na svým hodnotovým žebříčku zrovna vysoko. Taky chápu, že některý nemusej voňet vůbec zle a kolikrát se hodí mít něco takovýho na přešplíchnutí třeba v tašce do fitka. Navíc cílová skupina tohohle projektu budou asi hlavně teenageři, kterým tahle sorta (jako i mně v tomhle věku) naprosto stačí.

Nicméně velkohubě něco nazvat ,,Průvodce světem vůní" a plesknout tam 16 drogérkovejch vodiček? Vážně? A vážně to uspokojuje blogerskej svět, když se to objevuje na blozích holek věkové skupiny 20+ a ohlasy jsou vesměs jásavý? Vždycky mě konsternuje, když se objeví recenze na některou z těch voňavek a pod tím jakoby mimochodem, aby čtenářkám byla ušetřena námaha s výběrem vůně, je odkaz na skvělou aplikaci, která to udělá za vás (a jejíž PR vůni k recenzi samozřejmě darovalo jen tak mimochodem...). Jen zvolíte, jestli jste sexy, sportovní, úspěšná, nebo bohémka (aha...).

Předpokládám, že je to prostě sortiment voňavek jednoho výrobce, kterej si akorát vymyslel originální reklamu. Jako fajn, se cení. Jenže mi přijde, že si to hraje na něco, co to není. Svět vůní, herdekfilek, přece nezahrnuje jen 16 nejlevnějších voňavek. Přitom kdyby existovalo něco podobnýho, co by bylo promakanější a obsahovalo to vůně napřič širším spektrem, kde by se zadávalo víc konkrétnějších parametrů, nebylo by to vůbec hodno odsouzení.

Chápu, že je třeba brát to s nadhledem a jako reklamu a blogerskou masáž, jakých už proběhly kvanta. Jen mi to prostě nějak nepřijde fér, když vidím, kolik lidí je z toho nadšenejch a bere to jako opravdu praktického pomocníka při výběru. Je mi líto všech těch ostatních vůní a parfémů, které čekají na poličkách parfumerií (a e-shopů), aby si je vybral někdo, ke komu se doopravdy hodí a chytnou ho za srdce.

Žádné komentáře:

Okomentovat