pátek 17. ledna 2014

Podoba čistě náhodná?

Včera po cvičení mi byl v šatně darován vzoreček novinky Eau de Lacoste Sensuelle. Jo, to já mám ráda tyhle chvilky za každejch okolností, takže ani vyfuněné plíce a fyzické vyčerpání mi nezabrání zkusit ho ihned. Však se alespoň ty vonné složky aktivněji rozvinou na té rozpulzované pokožce, že :).
Máznu si ho tou otravnou tyčinkou (taky máte raději rozprašovací vzorečky?) na hřbet ruky, zamávám si před nosem a čekám... A dočkám se docela velkého WTF?!?

Abych se nevyjádřila špatně... ta vůně není vůbec zlá, v tom kámen úrazu nebyl. Co mě zarazilo, byla nápadná podobnost s něčím, co už znám. Tím něčím není nic jiného, než slavný Addict od Diora. Já vím, za tohle rouhání teď asi umřelo minimálně jedno koťátko na každém kontinentu (na Antarktidě asi ne), ale nemůžu si pomoct.


černý rybíz, růžový pepř
gladiola, turecká růže, vikev
nugát, ambra


Samozřejmě, nedá se říct, že by ty vůně byly stejné, to vůbec. Ony spolu ani vyloženě nesdílejí konkrétní nótu, ačkoliv typově si co do složení zase tak vzdálené nejsou... Obě mají v hlavě ,,černé" ovoce, u Lacoste je to černý rybíz, u Addictu ostružina. Obě mají v srdci růži, i když u Lacoste je to růže turecká. A obě mají v základu něco, po čem se sbíhají sliny, Lacoste nugát a Addict vanilku. A taky, co si budeme povídat, z hlediska vnímání barev mi tu svoji vzdálenou příbuznost jejich flakony taky docela potvrzují.


mandarinkový list, ostružina
růže, jasmín, pomerančový květ, květ kakusu (kvetoucího v noci)
vanilka, fazole tonka, santalové dřevo



Musím se přiznat, že i když mi tohle zjištění nejdříve trochu svraštilo čelo, nakonec jsem tomu ráda. Addict mi voní, a to hodně, ale je pravda, že ne vždycky jej dokážu unést. To s Eau de Lacoste Sensuelle určitě nehrozí, oproti Addictu je méně úderná a drzá. Zatímco Addict rozrazí dveře s růží v zubech a vášnivě vás chytí kolem pasu, Lacoste stydlivě zaklepe, odkašle si, pak se na vás romanticky usměje a předá vám kytici růží a rybízový koláček. Je to tedy taková odlehčená alternativa pro milovníky tohoto typu vůní, případně pro mladší ročníky, které by s Addictem mohly vypadat lehce nepatřičně. Tohle totiž ,,addictovské" odlehčené odnože podle mě moc nezvládají. Většinou to jsou, byť lehčí, prostě úplně jiné vůně.

V neposlední řadě se dá považovat za levnější možnost. Mnohem lepší, než si kupovat napodobeniny, fejky a výkvěty alá ,,nezaměňujte s.." (ehm ehm FM ehm ehm). Momentálně jsem jej tedy našla pouze na jednom eshopu s cenou kolem 1200,- za 30ml, což tedy k ceně Addictu moc daleko nemá, ale to už je asi úděl novinek a budu věřit, že si na Europarfémech jen užívají dočasný internetový monopol. Protože, c'mon, nohama na zem, je to přeci Lacoste. Do pár týdnů či měsíců se snad cena trošku vzpamatuje.

Doufám, že jsem tímhle článkem neurazila skalní fanoušky Diora. Zároveň je mi jasné, že co nos, to jiné vnímání, takže někdo si po vyzkoušení těchto dvou vůní může klepat na čelo, zda jsem jako neráčila upadnout. Možné je vše, je jen na vás zkusit tuhle novinku, za pozornost stojí tak jako tak.

1 komentář:

  1. Zaujimave to by som nepovedala :)

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat